Sunday 29 October 2017

Icm Meglere Forex Gjennomgang


ICMCapital. co. uk Review Besøk nettstedet Live diskusjon Bli med i live diskusjon av ICMCapital. co. uk på vårt forum ICMCapital. co. uk profil levert av Elizabeth Rayment, 5 august 2015 ICM Capital Limited, med hovedkontor i London (Storbritannia), har raskt vokst de siste årene, og utvidet sin rekkevidde i Europa, Midtøsten, Nord-Afrika og Asia med kontorer spredt over hele verden. Blant andre kategorier har selskapet blitt tildelt for sin ekspertise i å sørge for best mulig utførelse, kundeservice og rabatter for sine forhandlere. ICM Capital gir toppmoderne teknologier og online-handelstjenester til privat - og bedriftskunder som tilbyr et utvalg av produkter og tjenester, inkludert Forex, Commodities og CFD. Gjennom ICM Capital og den verdensberømte MetaTrader 4 handelsplattformen kan handelsmenn dra nytte av høy likviditet, stram spredning, mobil handel, teknisk analyse og mye mer. ICM Capital Limited er autorisert og regulert av Registreringsnummeret for finansiell adferd (FCA): 520965. ICM Capital Limited er et heleid datterselskap av ICM Holding SARL, registrert adresse: 121, Avenue De La Faiumlencerie, L-1511 Luxembourg. ICM Capital Limited er et selskap registrert i England og Wales, registrert nummer: 07101360. Registrert adresse: Level 36, One Canada Square, Canary Wharf, London, E14 5AB, Storbritannia. London hovedkvarter: 44 207 634 9770 Du bør vite at denne megleren er markedsfører. Viljen vil alltid handle mot deg og forsøke å tjene på dine tap. De er heller ikke ærlige og bruker dodgy betalingssystemer som er uregulert, ingen ærlig megler gjør dette. Med meg prøvde de å fleece meg ved å låse meg ut av min plattform og avbryte lønnsomme handler. Vennligst hvis du er seriøs, ikke bruk dem. Svar fra Elizabeth Rayment sendt 20. august 2015: Kjære Cargfx, Vi beklager å høre at du ikke er fornøyd med betalingssystemene våre. Vi tilbyr kunder muligheten til å sette inn via kredittkort, bankoverføring, Skrill og Neteller, som alle er globalt anerkjente og generelt verdsatt betalingssystemer. Å være FCA regulert, disse er godkjente betalingsmetoder av regulatorer, men noen er kanskje ikke så kjent som andre på grunn av at de brukes av våre kunder i forskjellige land. Hva mer tilbyr vi ECN-gjennomføring via ICM Direct, som samler likviditet fra flere likviditetsleverandører, inkludert toppleder 1-banker. Vi er en av svært få FCA-regulerte meglere som tilbyr et ECN-tilbud. Vår regulering er der for å sikre at vi tilbyr åpenhet om handelsforhold, inkludert spredninger, henrettelser, innflytelse og provisjoner. Vi ber deg om å kontakte vårt kundeserviceteam på clientservicesicmcapital. co. uk med ytterligere tilbakemeldinger eller problemer du møter under handel, slik at vi kan støtte deg i dine handler. Hilsen, ICM Capital Management ICM Capital Management John, vi beklager å lese at du følte at din erfaring med å sette inn penger via Skrill ikke var til dine krav. ICM Capital har automatiserte betalingsalternativer tilgjengelig for alle våre kunder, men dessverre er Skrill ikke for øyeblikket en av dem, derfor kan betalinger ta lengre tid å behandle. Hvis du har et presserende innskudd, må du forsikre deg om at du bruker alternative betalingsmåter som WorldPay, som etter at det første innskuddet er mottatt og bekreftet, er eventuelle ekstra innskudd umiddelbare. Hvis du møter eventuelle problemer eller problemer, vennligst ikke nøl med å kontakte vårt kundeserviceteam på 44 207 634 9770 eller clientservicesicmcapital. co. uk som vil være altfor glade for å hjelpe deg. Gjennomgå modereringsteam Merk: Hvis du bruker linken på denne siden på denne siden, kan du legge igjen kommentarer direkte knyttet til vurderinger. I dag (115) prøvde jeg å deponere 50 kroner (moneybookers) til min MT4-konto 201744 for å redde balansen min fordi balansen går til 0. Moneybookers sendte penger med en gang, men ICM har fortsatt innskuddet og har ikke kreditert seg på kontoen min i mer enn 12 timer. ICM prøvde å forsinke kunder innskudd for å gjøre klienten miste alle pengene. Denne megleren er ikke anstendig og upålitelig. Jeg har prøvd mange meglere, følgende er listen over meglere hvis innskudd og uttak av skrill (moneybookers) er Instant. FXPRIMUS, EXNESS, HOTFOREX, ORBEX Kragujevac, Serbia og Montenegro Veldig bra megler, demokonkurranse, som er organisert som utmerket Jeg er fornøyd med samarbeidet, profesjonalitet på høyt nivå Jeg har liten innvending når jeg åpner og verifiserer livekontoer, denne delen skal gå raskere og enklere. Jeg beklager, for min dårlige engelsk, fordi jeg bruker Google Translate Kragujevac, Serbia og Montenegro Utmerket megler med flotte konkurranser Im en vinner demokonkurranse organisert i august 2014. De forente arabiske emirater. De forente arabiske emirater Det har vært nesten 2 år at jeg jobber med IcmCapital og siden jeg ikke så noe annet enn forbedring og convinience i deres tjenester. Jeg er markedsføringsagent for IcmCapital, og alle mine klienter er glade for å jobbe med IcmCapital i form av pengerstransaksjoner, spreads, Leverages og deres kundeservice team. ICMTrading (iTrade Capital Markets Ltd) Gjennomgang Besøk nettsted Dette er mitt første innlegg her. Jeg handler med ulike meglere, større og mindre. En av dem er ICM Trading (Forex Indices Commodities Futures CFDs Automated Trading ICM). Jeg har brukt MT4 i ca 6 måneder og har deponert og trukket tilbake penger noen ganger. Så langt gikk alt OK. Nå er det første gang jeg har et alvorlig problem. I mer enn en uke behandler de bare ikke min tilbaketrekningsforespørsel på 15900 USD, som er den totale saldoen på kontoen. Selv om jeg har e-poster fra dem at de vil sortere det ut og behandle det i dag, skjer ingenting. Jeg ville bare dele dette og fidne ut om noen har hatt gode erfaringer med dem før og begynte å ha lignende problemer nylig, jeg vil fortsette å prøve å kontakte dem i noen dager, og hvis ingenting skjer, start en svindelvarsel og gjenopprettingsarbeid her . Jeg er også villig til å dele juridiske utgifter med alle som har lignende problemer. Jeg vil sterkt sette pris på om noen som er berørt, kan gi meg tilbakemelding på hvordan jeg skal takle dette problemet. Jeg får en dårlig følelse av dette og vil holde deg oppdatert om noen utvikling. RatingFX: Uavhengig vurdering av Forex meglere Forfatter av ICM Meglere: Aske Dato 2017-02-08 Jeg har dårlig erfaring med ICM megler siden jeg mistet kontoen min etter 2 uker jeg går med med dem, jeg kan ikke lukke posisjonen min manuelt fordi jeg ikke bruker SL og det gjør meg marginalanrop (tap min egenkapital for 500 dollar). Plattformen koble konstant (Internett-tilkoblingen min er stabil) skjedde spesielt før viktige nyheter, spreads var svært endret på nyheter som er større enn andre megler og langsom utførelse. Samlet er de ikke en god megler hvis de fremdeles ikke løser dette problemet. Forfatter av ICM Meglere: Jim Dato 2016-11-10 De gir gode tjenester i forex trading, chat-tjenestene er bra og gode. Forfatter av ICM Meglere: KhafeFX Dato 2016-10-24 For Testing trade Jeg ble åpnet en demo konto med icm forex meglere og prøvde å se deres eksekveringstid og eksakte priser på grunn av å gjøre sculping og jeg så sin arbeider god og akseptabel tid for henrettelse (som 100-250 ms). Jeg spurte dem på telefon om det er noen forskjell med ekte og demo-konto på eksekveringstid, de svarte på live og demo-kjøring som på samme måte på plattform. Da jeg ble aktiv, ble kontoen min finansiert Jeg prøvde 3-5 stillinger og min kjøretid startet fra 180 ms og maks er rundt 280 ms. Jeg viste det fra Journal of Meta Trader 4, og de motstår og forteller det samme som demo, og det kan være fra 200 ms til 300 ms. og hvis du tror at denne utførelsen skjer i veldig høyt øyeblikk av marked, kan jeg ikke forestille meg hvordan det vil være på rask markeds tid. Så de har det bra med kjøretid og gjør overskudd til sculping-kontoer. Forfatter av ICM Meglere: Heydy Dato 2016-09-15 Jeg nekter å anbefale denne megleren på grunn av min dårlige erfaring. Jeg mistet kontoen min etter 2 uker, stopper tapet hit før markedet hit. Plattform diskontering stadig skjedde espcially før viktige nyheter, spreads var høyt endret på nyheter, langsom utførelse. Forfatter av ICM Meglere: pipoliviaong Dato 2016-09-06 Et vanlig vanlig problem som var på de fleste megler er i ferd med å trekke seg ut, men dette problemet er ikke aktuelt for ICM Brokers. ICM Brokers har en veldig enkel uttaksmetode via Internett. Mine penger ble sendt til Paypal for bare to dager uten avgift. Enkel handel med dem fikk meg til å få mye fortjeneste, og det meste av fortjenesten jeg får, trekker allerede av meg uten vanskeligheter eller avslag fra dem. Forfatter av ICM Meglere: piprimabensu Dato 2016-08-18 Jeg får et problem og en forstyrrelse når jeg ønsket å bli med i ICM Brokers, jeg lykkes aldri og bekreftes av dem i registreringsprosessen. De er verifisert urimelig selv om jeg har fulgt de krav som de ellers ville kreve å bli med. Bekreftelsen har ikke lykkes, mislykkes og mislykkes. Hvordan handelsmenn kan bli med dem hvis verifiseringen av registreringsprosessen så vanskelig. Forfatter av ICM Meglere: Ledesma Dato 2016-08-03 God megler, men sprekker må være strammere. Handelsplattformen er god, veldig enkel å bruke og med nyttige apper for å overvåke markedet. Forfatter av ICM Meglere: fxcepatabisnya Dato 2016-07-13 ICM Brokers er en av megler som ikke er kvalifisert, de tilbyr bekvemmeligheten av alt under handel og inviterte meg til å bli med. Men da jeg ønsket å bli med og registrere, gjorde de meg vanskeligheter med verifisering. Hvordan jeg kan få den enkle og gode servicen når jeg handler, bare for å bli med dem, ga meg noen problemer. Forfatter av ICM Brokers: hunterstrader Date 2016-06-18 ICM er en flott plattform for handel med fleksibilitet på innflytelse. Spreads er lave, støtten er veldig profesjonell når det gjelder å håndtere sine kunder. Ikke ta opp provisjoner og ingen skjult belastning. Innskudd og uttak av metoder er så enkelt. Samlet god megler. Forfatter av ICM Meglere: fxzuzana Dato 2016-04-28 Hei, jeg har veldig dårlige erfaringer med denne megleren. de har irrelevante analyser, det er for vanskelig å bli med dem. Jeg anbefaler ikke denne megleren. det er fryktelig.

No comments:

Post a Comment