Tuesday 17 October 2017

How To Do Online Trading Gjennom Demat Konto


Den største aksje e-Broking House og The Best Equity Broking House i Cash Segment Kontoen 3-i-1 er et joint-tilbud fra ICICI Bank Ltd. og I-Sec som integrerer Trading-kontoen (vedlikeholdt med I-Sec), Bankkonto (vedlikeholdt med ICICI Bank Ltd) og mottaker dematkonto (opprettholdt med ICICI Bank Ltd i sin kapasitet som Depository Participant). Betingelser for vilkårene: - Kunder som handler med andre meglere - Kunder som har en DP-konto med mer enn null inneholdsverdi i deres DP-konto - ICICI Bank-kunder under sølv-, gull - eller titankategori Hvis du ikke er i kategorien ovenfor, kan du fortsatt åpne Din konto 0 - hvor dette tilbudet er kun for lønnede kunder. Innledende kontoåpningsgebyrer vil bli refundert mot megling i T1 måned underlagt handel. T er kontoåpningsmåneden. Minimumsbalansen i sparekontoen din vil være i henhold til ICICI Banks diskresjon. Vær oppmerksom på at ved å sende inn de ovennevnte detaljene, tillater du at du ringer til deg selv om du kan være registrert under DNC. DisclaimerUnderstanding Demat og Trading konto forhold Noen av nybegynnere til online aksjehandel forstår ikke forholdet mellom Share Trading konto og Demat Konto. I denne korte artikkelen kan vi se forholdet mellom Demat-kontoen. Handelskonto og bankkontoen din. Vi vil også se hvor mange handels - eller Demat-kontoer du kan ha totalt. Nedenfor er et kort diagram der jeg har forsøkt å gi strømmen når du kjøper en aksje. klikk for å forstørre handelskonto. En konto som brukes til å legge inn bestillinger for kjøp og salg av aksjer. Så Trading-konto er et grensesnitt mellom bankkontoen din og din Demat-konto. når du kjøper noe. Handelskonto tar penger fra bankkontoen din (den er allerede tatt fra bankkontoen din og lagret i handelskonto) og kjøper aksjer og lagrer den i din Demat-konto. Når du selger noe. Din handelskonto tar tilbake aksjene fra Demat-kontoen og selger dem på aksjemarkedet og får pengene tilbake, og det går tilbake til bankkontoen din (faktisk overfører du det manuelt til bankkonto fra trading-konto i de fleste tilfeller. noen vet maksimalt hvor mange dematkontoer man kan åpne. Del denne artikkelen med andre. Jeg hadde åpnet en DEMAT-konto hos en institusjon i 2011.I haven8217t gjort noen transaksjon og didn8217t lukket dematkontoen. Den er i deaktivert status. Jeg don8217t vil å betale AMC for det samme. Jeg vil gjerne vite hva som er konsekvensen hvis jeg don8217t lukker den og holder den sånn. 1.Vill at kontoen slettes når den blir dvalende 2.Du må lukke kontoen. Jeg er ikke interessert betale noen AMC og de don8217t har noen ECS aktivert for kostnadene Dette er veldig spesifikk spørring som du bare bør følge opp med den berørte myndigheten. Vi kan ikke kommentere det. Kan noen vite maksimalt hvor mange demat accou nts amp trading kontoer kan en åpne Det er ingen grense jeg antar jeg har nylig lukket min Hdfc demat konto. De informerte meg via e-post 8230 Jeg vil bare vite e trading konto er også stengt ved å lukke demat konto jeg vil trading. fortell meg hva er det som er hele prosessen med handel etter å ha åpnet dematkontoen Hvis du kan sende oss din telefon. Vi kan koble deg til vår pålitelige partner på dette. Siden jeg endret min bosatt status, foreslo ICICI meg å lukke den innenlandske handelskontoen (holde dematkontoen aktiv). Dette gjør at ICICI kan konvertere min innenlandske sparekonto til NRO og åpne en ny NRE-konto. Jeg blir fortalt at jeg nå skal åpne PINS og Non-PINS-kontoer nå og koble den innenlandske dematkontoen til Non-PINS (NRO). Når jeg ser på AMC for PINS og Non-PINS, er det ekstremt kostbart. Jeg er ikke en aktiv aktør lenger 8211 Derfor er det mulig for meg å holde dematkontoen aktiv med beholdninger i en periode 8211 og åpne PINSNon-PINS når jeg vil selge disse aksjene 8211 som kan være noen år senere Også jeg vil fortsette å betale AMC-kostnadene for dematkontoen med mine beholdninger. Jeg har begrenset kunnskap om dette. derfor kan ikke kommentere Bare 3 år siden hadde jeg åpnet en handelsaksjon med hdfc-sikkerhet. Jeg fant sted en handel for å kjøpe og ingen transaksjon i det til i dag. HdfC er belastet meg AMC i min hdfc-koblede lagringsenhet, hvilket beløp (ca. Rs.4000-) er mer enn min investering av andel (Rs.1000-men markedsverdi er Rs.720-) i den aktuelle trading ac. Jeg vil lukke den, men de ville bli belastet beløp i min sparingskonto. amp sier at AC hadde deponert mengden av utbytte er vist transaksjon i det, hvilken status av ac er en automatisk operasjon i det slik at du har sett dette. Vi har rett til å tilbakebetale kostnadene fra din koblede lagringsenhet. inntil du ville betale et gebyr for å fjerne fra disse ac. Kan jeg lukke dette ac uten å betale noen AMC Kan jeg endre bankkontoen min fra hdfc til en annen uten å betale noen gebyrer Kan jeg bytte min handel fra hdfc til noen andre uten å betale AMC Pls. LED meg. Når jeg åpner min lagringsenhet til hdfc, sier de meg at det er helt gratis amp 3in1 ac i nullbalanse sparer ac, dmat ac, amp trading a c. Nå kan de ikke akseptere min forespørsel om å lukke alle disse 3 ac til betalingen av disse kostnadene. Hva skal jeg gjøre på juridiske måter Pls. Co-op med deg riktig råd. Hvis du ikke har lukket dematkontoen, vil transaksjonskostnadene sikkert bli trukket hei, kan noen organisasjoner bli med i markedsundersøkelsen, vennligst fortell meg hvordan det var thair service, vær så snill, foreslå at de gjør en frikost eller bare en frodig service. 1. Jeg vil ha å åpne DEMAT Ac amp Trade ac. Så hvem gir mindre megling og kundeservice og sikkerhet 2. Hvis jeg gjør handel for 25k. Hvor mye megling har betalt for det (minampMax. I markedet) Jeg vil åpne handelskonto og dematkonto til to forskjellige steder. Er gyldig, eller er det godt alternativ å ha Som i dematkonto, ser jeg etter sikkerhet mens jeg er på utkikk etter avgift som handelskonto. så jeg trodde let8217s åpne to forskjellige kontoer Vennligst gi meg beskjed om dine tanker for samme. Ja, det kan du gjøre Hei, jeg er Ishan. Jeg er 23 år. Jeg vil gjøre handel med aksjer og fond. Vennligst fortell meg prosessen. Vennligst fortell meg forskjellen mellom andeler og fond. Vennligst fortell meg hele prosessen med å kjøpe aksjene og MF. Du må først åpne en dematkonto for at jeg er ny for Investering, min alder er 22. Jeg vil åpne dematkonto som er mer egnet. Jeg kom til å vite at ICICI Direct er litt dyrere. Er handelskonto nødvendig sammen med DEMAT-konto Er det noe alternativ der man bare har en dematkonto og begynner å investere via noen Fondsforhandler eller SEBI-registrert megler, spør jeg fordi jeg vil investere i RGESS og don8217t vil betale ekstra årlig vedlikeholdsavgift for handelskonto. Jeg har sett SK etc åpner gratis demat - og handelskonto og begynner å belaste tunge vedlikeholdskostnader fra neste år og fremover for å holde kontoen åpen. Kan du snakke om hvor jeg kan åpne bare dematkonto som er fri for eventuelle andre skjulte kostnader (årlige avgifter osv.) Hvis du har andre gode forslag, vennligst gi oss beskjed. hei herr jeg er alok fra sharekhan jeg har svaret på spørsmålet ditt. hvis du r å kjøpe verdipapirer enn det er obligatorisk å ha en demat - og handelskonto mens du ikke er i fremtiden, og opsjonshandel trenger ikke å gjøre en demat ved bare handel, kan du handle i dette segmentet. ja vi åpner demat og handelskonto absolutaly uten kostnad hvis du vil vite mer om vår prosedyre vennligst kontakt meg 8130446223 alok kumar takk Det er helt ditt ønske om hvordan du vil handle. Du kan enten handle direkte med online trading konto eller kan få det gjort gjennom noen agent. Så langt som din bekymring om gratis Demat og handelskonto er relatert, kan du få disse åpnet gratis, men selskapene belaster årlige vedlikeholdsgebyrer for å holde dine aksjer og andre investeringer i kontoen. Hvis noen hevder å tilby gratis konto, er de helt misvisende for deg. Ja, du kan redusere gebyrene ved å velge rabattmeglere som My Value Trade. Det gir deg tilgang til flere banker og tillater handel med aksjer, varer, derivater og fond fra samme konto. Etter å ha gjort noen undersøkelser, ble det kjent om Basic Service Demat Account (BSDA). Man kan åpne BSDA-kontoen med eventuelle DP'er, og ifølge loven kan de ikke levi årlig vedlikeholdsavgift for verdibeholdninger opp til Rs 50.000. Jeg har sett mange DPs motvirke eller don8217t dele all informasjon om BSDA-anlegget til potensielle nye kunder. Jeg har åpnet min BSDA-konto med SBICaps. Da jeg besøkte deres Demat-kontoadministrator, var de motvillige til å åpne en eller gi en påskudd eller annen, men etter gjentatt insistering kom de til enighet. Med denne kontoen er det ingen årlig vedlikeholdsavgift for handel opp til Rs 50000. Hvis det handles mer enn Rs 50000, har de noen plater for Årlige kostnader. Uansett var min hensikt å RGESS som tillater investeringer opp til Rs50000 og det tilfredsstiller godt med dette målet. Kan være denne informasjonen vil være nyttig for noen. Åpne en Online Demat Trading konto på 15 minutter Ofte stilte spørsmål 1) Hvorfor skal jeg åpne en Demat og Trading konto hos Motilal Oswal Det er utallige grunner til å være forbundet med Motilal Oswal for alle dine investeringer behov. Noen av dem er gitt nedenfor: Prisbelønt, handlingsbar forskning som er klarert av over 9 lakh-kunder og 200 institusjonelle investorer. Tilpassede tradinginvesteringsstrategier på tvers av investorprofiler og tidshorisonter. Overlegen produkter for å maksimere dine engasjementer. Bredt utvalg av investeringsprodukter som Equity, Derivatives , Mutual Funds og mer. En av de beste i handelshandelsplattformene med DesktopWebMobileCall-N-Trade. 2) Er jeg kvalifisert til å åpne en Demat og Trading-konto. Enhver person bosatt i India, HUF NRI, proprietært firma, partnerskap eller selskap åpne en Demat og Trading konto hos Motilal Oswal Securities Limited (MOSL). 3) Hvordan åpner jeg en Demat og Trading konto hos Motilal Oswal Securities Limited (MOSL) Det er 4 strømpakker for å åpne en Demat og Trading konto hos MOSL. Åpne en papirløs online ac Besøk motilaloswal Klikk på Åpne en konto Fyll opp dine grunnleggende detaljer. Klikk på Send for å komme i gang med kontoåpningsprosessen For spørsmål, ring oss på 022-62126600 eller 022-62126666 Vil du ringe tilbake fra vår representant Bare SMS MOSL INFO til 575753 Ønsker vår representant å besøke deg Besøk motilaloswal Klikk på Åpne konto Fyll opp dine grunnleggende detaljer. Klikk på Send representant Gå inn i noen av våre grener. Klikk her for å se en liste over våre grener 4) Hva er Paperless Ac Åpning Paperless Ac åpning som navnet antyder, er NULL PAPERWORK Ac åpning tilrettelagt gjennom Aadhaar ID 100 Paperless Ingen fysisk form fylling eller Ingen fysisk bevis innsending Realtid Konto Åpning Ac åpning, Fondoverføring Aktivering skjer alt i sanntid. Instant Trading-anlegg på tvers av plattformer. Forhindre identitetshacking og smiing av dokumenter. Siden identifikasjon finner sted elektronisk via sikker nettforbindelse fra UAIDAI-serveren, er det ikke mulig å hacking og smidning av dokumenter. Hurtigere konverteringer og øyeblikkelig aktivering. Å åpne , Fondoverføring Aktivering skjer alt i sanntid. Klienten kan øyeblikkelig starte Share trading på tvers av plattformer. For papirløs kontoåpning er alt som kreves en gyldig Aadhaar ID, hvor vi kan hente din autentiserte KYC-detaljer (Navn, Adresse, Foto og Signatur) fra Aadhaar Database og åpne Demat og Tra ding i sanntid. 5) Hva er Aadhaar-nummer Det er et 12-sifret unikt identifikasjonsnummer som lagrer demografisk og biometrisk informasjon fra den som bor med fotografi utstedt av Unique Identification Authority of India (UIDAI) på vegne av Indias regering. Aadhaar tjener som bevis på identitet og adresse, hvor som helst i India. Aadhaar-nummer er et 12-sifret unikt identifikasjonsnummer som aldri starter med 0 og 1. Det siste sifferet i Aadhaar-nummeret er et tallsummer. 6) Hva er Aadhaar Authentication KYC Det er en elektronisk måte å gjøre sanntid KYC av en kunde ved hjelp av autentisert informasjon som tilgjengelig i ditt Aadhaar-kort. Kunden må gi hisher Aadhaar nummer og biometricsOTP. Det gjør det mulig for en organisasjon å få elektronisk kopi av kundeidentitet, dvs. Foto, signaturer og adressedetaljer, som til stede i UIDAI-databasen, med kundens samtykke. 7) Hvem alle kan åpne Paperless Ac Alle innbyggere Personer som har en gyldig Aadhaar ID Siste adresse detaljer oppdatert i Aadhaar Online Banking Access (enten via Net banking eller debetkort) Aktiv Aadhaar koblet mobilnummer eller e-ID for en gang passord verifisering Webkamera aktivert laptopdesktop 8) Hvordan kan jeg åpne Paperless-kontoen? Paperless? Åpne åpningen blir lettere gjennom gyldig Aadhaar ID. Slik kommer du i gang: Klikk på linken motilaloswalopen-en-accountopen-an-account. aspx, Alternativt besøk vår nettside motilaloswal og klikk på Åpne en konto Komme i gang ved å fylle på registreringsskjemaet Du vil bli omdirigert til kontoåpningsskjema, når registreringen er fullført Snapshot of Ac Opening Process Vennligst oppgi ditt PAN-nummer for din identitetsbekreftelse fra PAN-siden. Gi din Aadhaar-ID gyldig med One Time Password som vil bli sendt av UIDAI på Aadhaar-kartlagt mobilnummer. epost id. Gjennom Aadhaar-godkjenning, velg din Aadhaar-kartlagt Personlige detaljer, Adressedetaljer, Fotografiske signaturer fra UIDAI-databasen og festet på Online Account Opening Form. Disse detaljene er autentisert og vil tilfredsstille våre KYC-krav. Fyll resten av detaljene. Overfør fondene på nettet ved hjelp av nettbank eller betalingskort. Fullfør bekreftelsesprosessen. Last opp nødvendige dokumenter. Legg på E-signaturet. Initiér Personlig verifisering via webkamera. DIN REGNSKAP ER AKTIVERT OG DU Kan begynne å handle umiddelbart 9) Kan jeg bruke mobilnr. eller e-post-ID annet enn den som er registrert med Aadhaar for kontoåpning Du må ha Aadhaar-kartlagt mobilnummer eller e-post-ID for verifisering av en gangs passord, men for MOSL-kommunikasjon kan du angi en annen mobilnummer eller e-post-ID, eller begge . 10) Hvordan kan jeg se mine detaljer kartlagt i Aadhaar 12) Må jeg sende inn noe dokument for å åpne den papirløse kontoen Du trenger ikke sende inn noen fysiske dokumenter, men for å fullføre KYC-formaliteter må du laste opp følgende myke kopier PAN-kort ( Klientenes bilde må være tydelig synlig i mykekopien) Fortrykt Avbrutt Kontroll - Klientnavn skal forhåndsutskrevet på sjekken Inntektsbevis (hvis det er valgt for derivatssegment) 13) Hva er eSign E-skilt refererer til elektroniske signaturer eller digitale signaturer . En kontoåpningsskjema må godkjennes og kan kun behandles etter at den er blitt signert av klienten. I sammenheng med papirløs kontoåpning, henter vi digitale signaturer fra klienten som er oppdatert i Aadhaar og festes elektronisk for å godkjenne den papirløse Ac-åpningsskjemaet. E-tegnet utløses når du fyller skjemaet for Online-kontoåpning og er validert etter klientens verifisering av en gangs passord. 14) Hva er IPV (I personverifikasjon) Personlig verifisering refererer til bekreftelse på fysisk eksistens av personåpningskontoen hos oss som er obligatorisk som foreskrevet av SEBI. Siden det ikke er noe ansikt til ansikt-interaksjon i papirløs kontoåpning, blir IPV gjort ved hjelp av sanntidsvideoopptak av klienten via webkamera. 15) Hvor lang tid vil det ta for kontoen som skal aktiveres Så snart kunden fullfører personkontrollen, blir kontoen aktivert umiddelbart, og klienten kan begynne å handle, med klientkodepassordet sendt til klienten. 16) Er brukernavnet det samme som min handelskode Nei Din handelskode er forskjellig fra brukernavnet ditt. Brukernavnet som er oppgitt til deg, kan brukes til å få tilgang til Internett-kontoåpningsnettstedet. Handelskode sendes til deg separat etter at kontoåpningsprosessen er fullført. 17) Hvorfor må jeg overføre pengene online før jeg åpner kontoen. Fondoverføring er bare en bekreftelse på din interesse i å åpne kontoen. Ved aktivering av kontoen, vil dette HELE beløpet bli kreditert på kontoen din. Hva mer, kan du også bruke hele beløpet for handel. Det vil ikke være noen nedganger i det hele tatt fra de midlene du overfører. 18) Jeg er ikke komfortabel med å overføre penger på nettet. Vi vil forsikre deg om at vår betalingsportal for internettbanking er helt trygg og sikker. Det er mer enn 7 lakhs-kunder hos oss som bruker dette anlegget flere ganger daglig for å overføre midler daglig til tradinginvesting . 19) Kan jeg velge beløpet for online betaling Ja. Det er 4 online betalingsordninger tilgjengelig. Du kan velge den som passer best til dine behov. 20) Kan jeg begynne å handle etter at jeg har betalt? Nesten umiddelbart, vil kontoen din bli aktivert etter at du har lastet opp bevisene og fullført Personlig verifikasjonsprosessen. 21) Kan jeg få tilbakebetaling dersom jeg bestemmer meg for ikke å åpne en konto med deg ABSOLUTT, Hvis du bestemmer deg for ikke å åpne en konto etter overføring av midler til oss, ber du om tilbakebetaling ved å ringe vår kundeservice på 022-39982515 eller epost til querymotilaloswal med transaksjonsnummeret ditt. Vi vil gjerne returnere hele pengene dine. 22) Hvilke banker kan jeg bruke til å overføre midler Vi har bundet opp med over 63 banker for å få overført penger til deg. Du kan overføre midler gjennom noen av de 63 bankene som er nevnt i følgende lenke: Link til 63 banker. 23) Når vil betalingen bli kreditert til min kontoGeojit Stock Trading, Demat, Brokerage og Anmeldelser 2017 Inkorporert i 1987, er Geojit BNP Paribas (Geojit) en av de største aksjemeglere basert i India. Geojit er basert i Kochi, Kerala og har sterk tilstedeværelse i Gulf. Geojit BNP Paribas er kontantbeholdning og derivatmegler med lang erfaring i porteføljestyring og distribusjon av finansielle produkter: fond og livsforsikring. Geojit tilbyr aksjehandel på NSE og BSE børser gjennom et sterkt nettverk av rundt 500 grener og sin toppmoderne nettportal. Geojit BNP Paribas er et börsnotert selskap og aksjene handles på NSE (GEOJIT) og BSE (532285). Gjennom årene ble firmaets navn endret fra Geojit Securities Ltd. til Geojit Financial Services Ltd. (GFSL) og til slutt til Geojit BNP Paribas Financial Services LTD i april 2009. Trade In. BSE og NSE Geojit Rating (av kundene) Informasjon om Geojit konto åpning, Geojit åpen konto, Geojit åpning kostnader, Geojit konto åpning kostnader. Geojit konto åpning status, Geojit amc kostnader, Geojit konto kostnader, Geojit konto nedleggelse Geojits Trading Platforms Geojit BNP Paribas tilbyr en Advanced Online Investment Platform kalt SELFIE (Self-Directed Trading Investment Platform). Geojits trading plattform tilbyr Virtual dealer terminal (SEFIE Platinum), WEB og Mobile trading applikasjoner. Geojit BNP Paribas tilbyr aksjehandelstjenester under to handelsplaner: SELFIE Gold er et handelsnettsted (nettbasert handelsapplikasjon). Denne handelsapplikasjonen blir tilbudt helt GRATIS til alle online kunder og tilbyr enhetlig erfaring på tvers av flere enheter. Nøkkelfunksjonen til SELFIE Gold inkluderer integrert sikkerhetsvisning med anførselstegn, diagrammer, nyheter, anbefalinger, MBP, FO-kjeder. Bestill vinduer alt på ett sted, sanntid News aggregation og visualisering motor og markedsundersøkelser forskningssamtaler. SELFIE Platinum-plattformen er en virtuell forhandlersterminal (installerbart EXE-program). Den er designet for aktive handelsfolk. Nøkkelfunksjoner i SELFIE Platinum inkluderer fleksibilitet for å tilpasse skjermoppsett, rask handelskjøp og Tick ved Tick oppdatering av indeksskjema. Finn informasjon om Geojit plattform, Geojit trading plattform, Geojit trading programvare, Geojit trading demo, Geojit Demo, Geojit nedlasting, Geojit programvare nedlasting, Geojit programvare, Geojit stop loss, Geojit trading og Geojit trading konto. Geojit Spesialtilbud Beklager ingen spesielle tilbud tilgjengelig av Geojit for øyeblikket. Geojit Brokerage Charges 2017 Konto Åpen gebyrer (One Time): Rs Nil Trading Årlige vedlikeholdskostnader (AMC): Rs 0 Demat Konto Åpen gebyrer (One Time): Rs 100 (for Avtalestemplet) Demat Konto Årlige vedlikeholdskostnader (AMC) : Rs 400 Geojit Brokerage Charges: Kontanter Markedsmegling Leveringsbasert Trading: 0,30 Intra-Dag Trading: 0,03 Futures Options Brokerage Futures: 0,03 Alternativer Intradag: Rs 125 per kontrakt Alternativer overføringsposisjoner: Rs 150 per kontrakt Geojit Andre Brokergae Charges Minimum Brokerage Geojit: Geojit koster Rs 20 per Kontrakt eller 1 paisa per aksje, avhengig av hvilken høyere er maksimalt 2,5 per aksje. Geojit Depository Service Avgifter for Resident Retail Kunder og selskaper Antall aktive kunder som megler eller handelsmedlem har. I henhold til SEBI-retningslinjene rapporterer hver megler de nylig tilførte klientene til utvekslingen, men unike klientkode (ucc) - prosessen. Informasjonen på denne siden er gitt av utvekslingen. Det totale antall klager mottatt mot megleren på den oppgitte utvekslingen. Sammenligning av Geojit med populære meglere i India Geojit BNP Paribas Anmeldelser Hva er de månedlige kostnadene ved hjelp av platina programvare ja. Dette er veldig goog og brukervennlig Brokerage - Under gjennomsnittlig vedlikeholdsavgift for kontoer - Over gjennomsnittlig brukervennlighet på nettstedet - Utmerket kundeservice - Over gjennomsnittlig opplevelse - Over gjennomsnittlig Ive-konto hos GBNPP og jeg er veldig fornøyd med alle PS. spesielt handelsprogramvaren i. e SELFIE (Mobile Desktop) er utmerket og brukervennlig. Den generelle staben er svært godt utdannet og erfarne. Totalt er jeg veldig-2 glad. Brokerage - Over gjennomsnittlig Konto Vedlikeholdsavgifter - Utmerket brukervennlighet på nettstedet - Utmerket kundeservice - Over gjennomsnittlig Total erfaring - Utmerket Jeg har konto med geojith. Deres anbefalinger er svært dårlig. Før de anbefaler det, blir det utført. Forbedre din forskningsavdeling. Overallt andre tjenester er gode

No comments:

Post a Comment